۱۳۹۰ تیر ۱, چهارشنبه

بقول ورق بازها: هر دو یکدیگر را زنده گرفته اند! خامنه‌‌ای و احمدی نژاد سوار بر الا کلنگی که تکان نمی‌خورد

هیچکس بهتر از علی خامنه‌‌ای و احمدی نژاد نمی‌داند که "الا کلنگی" که در یک سر آن رهبر نشسته و در سر دیگرش احمدی نژاد، بالا و پائین شدنی نیست. نه رهبر پا به زمین می‌کوبد که بالاتر برود و نه احمدی نژاد. هر دو می‌دانند که هر نوع حرکتی دراین الا کلنگ به سود برنده اصلی، یعنی موسوی تمام می‌شود. هر دو منتظر حوادث و فرصت اند، اما نه حادثه‌‌ای به سود یکی از آنها روی میدهد و نه فرصتی برای یکی از آنها فراهم می‌شود. نه سخنان و تهدیدهای طرفداران ولایت، احمدی نژاد را می‌ترساند و نه پافشاری احمدی نژاد بر ادامه وضع موجود و عبور از وضعیت کنونی با چراغ خاموش می‌تواند با واکنش قطعی علی خامنه‌‌ای روبرو شود. احمدی نژاد خوب میداند که "تف سربالا"ئی است که اگر از دهان رهبر خارج شود به صورت خود او بر میگردد و رهبر نیز میداند این اره دو سر را نه می‌تواند از گلو پائین بدهد و نه بیرون بکشد، زیرا بهرحال می‌بُرد! بذری که علی خامنه‌‌ای شش سال تمام با حمایت بی وقفه از احمدی نژاد و با بی بصیرتی کامل آن را پاشید، حالا تازه محصول داده و آن که می‌خواهد آن را "درو" کند احمدی نژاد است. توصیه‌ها ونگرانی‌های‌هاشمی رفسنجانی تازه در میان طیف‌های گوناگون حاکمیت گل کرده است و فرماندهان ولایتمدار و سرکوبگر و کم درایتی که با اشاره و موافقت رهبر، به حمایت از احمدی نژاد و کودتاچی‌ها مرتکب هر توطئه و جنایتی در خیابان و زندان‌ها شدند، در برج دیده بانی بیت رهبری‌هاج و واج مانده و کاسه چه کنیم بدست گرفته‌اند. گاه ذوالنور و گاه سعیدی در سپاه و گاه شیخ محمد یزدی رئیس حوزه قم و سید احمد خاتمی که باطنش زشت‌‌تر از چهره اش است به همراه احمد جنتی، مانند گربه نر که در تله می‌افتد "پوفی" می‌کنند، اما نه بیشتر. آنها نیز می‌ترسند احمدی نژاد را "تف" کنند و به ریششان باز گردد. سرلشگر سنگنین وزن "فیروزآبادی" نیز که شال قهرمانی از دست احمدی نژاد گرفته – یعنی شال را داده دست احمدی نژاد به گردن وی بیاندازد- حتی حال و جرات "پوف" کردن هم ندارد.
آقا فرموده وقت کشی کنید تا دو سالش بقول افغان‌ها "پوره" شود. یعنی طی شود. دست و پایش را ببندید که به سفرهای انقلابی نرود و مجلس هم تا انتخابات مجلس نیمه جان نگهش دارد. اما، آن که شش سال همه مملکت را به شکم فرماندهان سپاه ریخته و آنها را نمک گیر کرده نیز میداند که زمان به نفع اوست. هر چه زمان جلوتر می‌رود بحران عمیق‌‌تر و مردم ناراضی‌‌تر می‌شوند و کافی است احمدی نژاد سکوت کند و مظلوم نمائی تا همه نفرت و خشم مردم از دارو دسته حاکم یک کاسه شده و بریزد بر سر "آقا" و شعار مرگ بر دیکتاتور برسد به شعار "مرگ بر خامنه ای".
ترس و وحشت آقا را از تکان خوردن روی الا کلنگی که در بالا به آن اشاره کردیم در آخرین سخنان شیخ محمد یزدی و مجتبی ذوالنور جستجو کنید که در همین شماره پیک نت انتشار یافته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر