۱۳۹۰ مرداد ۸, شنبه

محمد خاتمی: هنوز هم شعار اصلی ما استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است .

بر خلاف خیلیها که خاتمی رو شیاد و دورو و ... میدونن، من هیچوقت یادم نمیاد که خاتمی تظاهر کرده باشه که به چیزی غیر از جمهوری اسلامی معتقده. اگر جایی چنین حرفی زده به من هم نشون بدید. این ما بودیم که همیشه از اون چنین توقعی داشتیم و هربار که خاتمی با ما همراهی نکرد سرخورده تر شدیم. منتها جمهوری اسلامی که خاتمی بهش معتقده زمین تا آسمون با جمهوری اسلامی مصباح یزدی متفاوته.
من فکر میکنم که هر کسی رو باید در شرایط خودش سنجید و انتظاراتی متناسب با خودش ازش داشت. اینکه ما از خاتمی یک آزادیخواه سکولار تو ذهنمون بسازیم و بعد با هر حرفی که در تناقض با تصویر ذهنی ما میگه به فحش ببندیمش هیچ کمکی بهمون نمیکنه.
ممکنه خاتمی نخواد هیچوقت از این نظام عبور کنه، ولی در خیلی از موارد میتونه جنبش رو همراهی کنه. مثلا در مورد حقوق شهروندی و آزادی زندانیان سیاسی. اینها رو بارها تاکید کرده. دلیلی نداره وقتی خاتمی در مورد شعار جمهوری اسلامی حرف میزنه، شعار استقلال و آزادیش رو هم ندیده بگیریم و به کل منکرش بشیم. مگه شعار خود ما استقلال و آزادی نداره؟

شما شاید با نظرات خاتمی مخالف باشید ، ولی برای نشان دادن مخالفت خود متوسل به دروغ و تهمت زنی می شوید ، کاری که حسین شریعمداری از آن بهره می جوید.
خاتمی هیچ وقت نون به روز نخورده ، هیچ وقت ادعای مخالفت با جمهوری اسلامی نداشته ( که رئیس جمهوری بیست ملیونی آن بوده ) و جزو آدمای کمتر از انگشتای یه دست جمهوری اسلامی است که چهره ی دنیا رو اندکی نسبت به ایران عوض کرد.
مخالفت حق شماست ، ولی دروغ نگویید ، تهمت نزنید و توقع بی خود نداشته باشید

خاتمی همواره به دنبال تصییح این نظام بوده است ، کاری که بختیار سعی در انجام آن داشت در مورد نظام پهلوی . و ملت احساساتی ایران ، همیشه بختیار ها و بازرگان ها و خاتمی ها را کوبیده و از خمینی ها و پهلوی ها بت ساخته است .
ابراهیم نبوی در مقاله ی اخیرش به انقلابی بودن مردم ما اشاره کرد و من کاملن با وی موافقم . مردم ما عقل گرا نیستند ، احساسی می اندیشند و همواره مشی افراط و تفریط را در دستور کار قرار داده اند.

 برای شناخت خاتمی و سیاستهایش در این برهه حساس خیلیها ناتوانند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر